Program


Deák László és Kecskés Mónika - Orgona a központban

Deák László és Kecskés Mónika - Orgona a központban

Orgona a központban
Hans-Ola Ericsson

Nincs aktuális előadás

Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

Last event date: Saturday, December 05 2020 7:30PM

Orgona a központban
Hans-Ola Ericsson

Sibelius: Intrada, op. 111a
Ungváry Tamás: Interaction No. 2
J. S. Bach–Reger: Kromatikus fantázia
Widor: Bach emlékezete – 6. Zárókórus a Máté-passióból
SZÜNET
Sandström: Libera me
J. S. Bach–Liszt: Bevezetés és fúga az Ich hatte viel Bekümmernis című kantátából
Hans-Ola Ericsson: Melody to the Memory of a Lost Friend
Nielsen: Commotio, op. 58

Hans-Ola Ericsson (orgona)

Johann Sebastian Bach és a modern skandináv orgonazene áll Hans-Ola Ericsson hangversenyének középpontjában. A svéd művész a modern orgonarepertoár világvezető előadója. Ezen, valamint pedagógusi és hangszerszakértői szerepében a világ vezető intézményeinek visszatérő vendége. Sibelius Intradáját grandiózussága és lenyűgöző harmóniahasználata teszi a finn orgonazene kiemelkedő darabjává. A Svédországban alkotó Ungvári Tamás Interaction No. 2 című művében az elektronika segítségével teremt bravúros ritmusjátékot. A nemrég elhunyt Sven-David Sandström művét követően Ericsson saját alkotása hangzik el. A Melody to the Memory of a Lost Friend egy hangzó vízió az eltávozásról, melyhez a személyes tragédia mellett Hieronymus Bosch festészete is inspirációul szolgált. A Bach-átiratokkal gazdagított programot a dán Carl Nielsen utolsó remekműve, az op. 58-as Commotio zárja le.

Our offer


A mindennapjainkhoz hasonlóan sok humorral és persze sok aggodalommal megírt, lebilincselően izgalmas, rejtvényhez hasonló kortárs Lear-parafrázist Máté Gábor rendezi.

Fenyő Miklós – Tasnádi István MADE IN HUNGÁRIA musical két részben

Artistic director and director-choreographer Balázs Vincze is very familiar with the tastes of dance aficionados partial to the traditions of bourgeois theatre and is superb at adapting familiar and popular literary classics to the dance stage. His wonderful sense of proportion enables audiences to follow plots in the language of dance. His contemporary choreographies built on classical foundations are unique, spectacular and of a high professional calibre without losing sight of the need to please the audience.

Warning! The basket time limit is about to expire!
estimated time left:
00:00

item(s) in basket

total:


Time limit has expired. Please, put item(s) in to basket again.