Tytuł


Joan Baez: I Am a Noise - Budapest Ritmo Világzenei Filmnapok 2025 / BARTÓK TAVASZ 2025

Joan Baez: I Am a Noise - Budapest Ritmo Világzenei Filmnapok 2025 / BARTÓK TAVASZ 2025

Nincs aktuális előadás

Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

Last event date: Sobota, 5 Kwietnia 2025 17:30

Rendező: Karen O’Connor, Miri Navasky, Maeve O’Boyle

A filmben önmagával is számot vetve tekint vissza hatvanéves karrierjére a legendás énekes és aktivista. Miközben kirajzolódik Baez történelmi jelentősége, tanúi lehetünk a kivételes életmű mögötti belső harcoknak is.

Amerikai dokumentumfilm angol és magyar felirattal

A filmvetítés a Bartók Tavasz keretében a Hangvetővel és a Music Hungary Zeneműkiadóval közös programként, a Müpa szervezésében valósul meg.

Támogató: Nemzeti Filmintézet, Magyarország

 

Nasza oferta


Mozart d-moll Kyriéje ritkaság, ahogyan különlegesség a Thamos, Egyiptom királya című kísérőzene is, amelyet a Nemzeti Filharmonikusok Kocsis bérletének negyedik estjén a belőle készült hangszeres szvit képvisel.

Az egyszerű sofőr, Schneider Mátyás fuvarozási vállalkozása hirtelen nagyon sikeres lesz. A család gyorsan meggazdagodik, egy nagy villába költöznek és tulajdonképpen azt sem tudják, hogy mihez kezdjenek rengeteg pénzükkel. A feleség úgy gondolja, hogy mint minden gazdagnak, nekik is jár egy lakáj, így aztán szerződteti Hyppolitot, aki elkezdi rákényszeríteni az egyébként egyszerű családra azokat a szokásokat, amelyeket az arisztokrata családoknál látott. A legrémesebb számukra talán az Operába járás, amit az összes családtag a pokolba kíván. Emellett persze szerelmi szál is van a történetben. Nagy András, akiről csak a történet végén derül ki, hogy arisztokrata és aki a lány apjának cégénél dolgozik, szerelmes Schneiderék lányába, Terkába. A lánynak is tetszik a férfi, de Schneiderné inkább a bájgúnár, semmittevő dendihez, Makács Csabához akarja feleségül adni, mert ő a társadalmi ranglétrán feljebb helyezkedik el.   A történet megmutatja, hogyan keverednek össze a társadalmi és a kényszerűségből erőltetett szerepek, a státuszok és a valódi értékek, és aki nevetséges, az hogyan lesz még nevetségesebb.